16. 6. 2015 / ARCHIV ZPRÁV / Autor: Luboš Mikšovský
Na přelomu dubna a května jsme pro personál a manažery čerpacích stanic ve Veselí nad Moravou a v Senci na Slovensku uspořádali úspěšná školení zaměřená na prodejní prostor a komunikační dovednosti. Intenzivní dvou až třídenní kurz seznámil 53 frekventantů s principy uspořádání prodejního prostoru, komunikace se zákazníkem, týmové komunikace a aktivního prodeje. Čerstvě nabyté vědomosti pak pod dohledem lektora uvedli do praxe v provozu čerpací stanice. Kurzy tak frekventantům pomohly pochopit provoz čerpací stanice v širších souvislostech a porozumět i tomu, jak probraná témata využít v praxi. Frekventanti hodnotili kurzy jako přínosné pro jejich osobní rozvoj a s ohledem na dosavadní pracovní náplň a potřebné znalosti.
Další vzdělávání personálu a manažerů obchodů typu convenience, reg. č. CZ.1.07/3.2.11/03.0071
© 2014 - 2023 CONVENIENCE - Všechna práva vyhrazena. | Redakční systém i-servis.cz