TRENDY PRODEJE KÁVY NA ČERPACÍCH STANICÍCH

25. 11. 2015 / ARCHIV ZPRÁV / Autor: Tomáš mikšovský

Káva je jednou z hlavních nonfood kategorií v sortimentu nabídky zboží a služeb současných čerpacích stanic. Díky vysokým maržím je prodej kávy často jedním z pilířů obchodu s takzvaným suchým zbožím. V sídle společnosti Dallmayr Vending and Office v Jesenici u Prahy se uskutečnil pro pracovníky v rámci vzdělávacího programu CONVENIENCE AKADEMIE specializovaný seminář, jehož cílem bylo seznámit obchodníky a vedoucí pracovníky firmy s vývojem řešení prodejního prostoru čerpacích stanic a způsoby efektivního prodeje kávy v rámci různých obchodních konceptů. Výstupem semináře bylo nastavení spolupráce při vývoji modulárních samoobslužných kávových bloků pro moderní prodejny čerpacích stanic.

NAPIŠTE NÁM

Opište prosím následující bezpečnostní kód do pole pod kódem:

Další vzdělávání personálu a manažerů obchodů typu convenience, reg. č. CZ.1.07/3.2.11/03.0071

© 2014 - 2024 CONVENIENCE - Všechna práva vyhrazena.  |  Redakční systém i-servis.cz