ČS AGROTEC, Hustopeče - REMODELING BISTRA

21. 2. 2016 / PROJEKTY / Autor: Tomáš Mikšovský

V rámci spolupráce se společností Agrofert byl zpracován Koncepční projekt remodelingu shopu čerpací stanice Agrotec v Hustopečích, který přináší návrh řešení efektivnějšího uspořádání shopu a oddělení prostoru posezení pro zákazníky bistra od ostatního provozu prodejny. Navrhovaná úprava přinese nový koncept prodeje kávy a horkých nápojů a zvýšení zákaznického komfortu.

BISTRO S VELKÝM POTENCIÁLEM KE ZLEPŠENÍ

Shop velmi dobře vedený shop a profesionální a kompetentní obsluha řadí benzinovou pumpu v Hustopečích do kategorie prémiových stanic. Přes potvrzení prémiové úrovně a úspěch v prestižní soutěži PETROLawards o čerpací stanici roku definoval provedený Convenience Audit stávající řešení dispozice prodejního prostoru a především v případě bistra a návazného prostoru posezení jako velmi silný potenciál ke zlepšení již celkem vysoké úrovně prodejny čerpací stanice.

Současný provoz bistra je v rámci dipozice prodejny dislokován do několika míst uvnitř i vně prodejny. U prodejního pultu obsluha nabízí espreso připravené na pákovém kávovaru, další výdej kávy probíhá prostřednictvím dvou solitérních nápojových automatů, jeden je umístěn na protilehlé straně prodejny a druhý pod pergolou vně prodejny v místě určeném pro kouření. To neumožňuje koncipovat nabídku doplňkových produktů ke kávě tak, aby bylo efektivně využito podvědomých impulsů k jejich výběru zákazníky. Prostor posezení zákazníků ve formě barového pultu přisazeného k aluminiem obloženému koutu a čtveřicí kavárenských stolků s klasickými židlemi situovaných do volného prostoru před otevřený chladicí regál neposkytuje dostatečný klid a soukromí ke konzumaci či odpočinku, kdy mezi sedícími návštěvníky prochází nakupující s chlazenými nápoji. Celková atmosféra posezení působí více než chladným dojmem, který umocňuje sálající chlad z otevřené lednice.

ČISTOTA, SVĚTLO, VZDUŠNOST

Základem navrhovaného řešení v projektu je změna dispozice uspořádání shopu, která z hlediska pohybu zákazníků umožní jasně vymezit funkčně provozní zóny a komunikační koridory v daném prodejním prostoru. Prodej kávy bude soustředěn na jednu stranu prodejny, kdy v těsném sousedství s obslužným pultem bistra bude umístěn samoobslužný kávový koutek nabízející zákazníkům kompletní nápojový servis. V prostoru za kávovým koutkem vzniká box pro posezení opticky oddělený od ruchu prodejny vodorovnými žaluziemi. V prostou mezi regály a velkoprostorovou chladicí skříní bude instalováno posezení tvořené polovysokým paravánem s květinami, který spolehlivě oddělí rušný provoz při výběru chlazených nápojů, a poskytne dostatek klidu a soukromí pro zákazníky bistra.

NAPIŠTE NÁM

Opište prosím následující bezpečnostní kód do pole pod kódem:

Další vzdělávání personálu a manažerů obchodů typu convenience, reg. č. CZ.1.07/3.2.11/03.0071

© 2014 - 2024 CONVENIENCE - Všechna práva vyhrazena.  |  Redakční systém i-servis.cz