TOMÁŠ MIKŠOVSKÝ - Profesní profil konzultanta

MANAGER PROGRAMU CONVENIENCE

TOMAS CONSULTING / OSVČ, (aktivní od 2005)

Výstavba/rekonstrukce čerpacích stanic (od 2006)

  • Stanovení tržního potenciálu lokality, stanovení/revize sortimentu zboží a služeb ČS, projekt technické koncepce a re/modelingu čerpací stanice, autorský dozor a poradenský servis. Návrh strategie podpory prodeje. Vybraní zadavatelé projektů: Čepro,a.s. (projekt Facelift 2012-2014), G7, Adast Systems, Papoil, Mezinárodní přístav Píšťany, Tannaco, Stajam, Widmes, Konaco Sadská, Dota Bus Lanškroun, JIMO Radlík,  atd.

Vzdělávání personálu a managementu čerpacích stanic (od 2008)

  • Program Convenience - komplexní vzdělávání personálu, nižšího a středního managementu čerpacích stanic a convenience obchodů. Odborná koncepce vzdělávacího programu, řízení a realizace projektu, lektorská činnost. Zajištění odborných specialistů - lektorů. Podpora marketingu a akvizice účastníků kurzů. Vybraní partneři a klienti vzdělávacích kursů: PETROLmedia, Shell Česká republika, Unipetrol RPA - Partnerské stanice, ČSAD Hodonín, Hunsgas, CS GOLD, Protego - Koloc Oil, Konaco, atd.
  • Convenience audit – hloubkový audit čerpacích stanic – Koncept a obsah auditu, jednotný systém hodnocení (známkování) posuzovaných prodejních míst. Zajištění auditů vč. školení auditorů - PETROLmedia, SGS ČR, divize paliv a maziv,

Technická designerská a konzultační činnost v investiční výstavbě (od 2010)

  • Poradenská konzultační a designerská činnost v investičních projektech, koncepce provozu a rekonstrukce budov (mimo čerpací stanice). Vedení týmu realizujícího technické a architektonické studie pro VŠCHT Praha – Projekt Technopark Kralupy,

Nová modelová řada zařízení drobného servisu (2008)

  • Rozbor trhu a stanovení technické koncepce a obchodní strategie nové modelové řady samoobslužných zařízení pro drobný servis (vysavač, kompresor, ruční tlakové mytí), spolupráce s designstudiem a konstrukčním oddělením klienta. – Adast Systems.

PETROLMEDIA / odborný garant a šéfredaktor (od 2000), ředitel spol. (2000-2010)

Odborný informační servis v oboru výroby a distribuce pohonných hmot (od 2000)

  • PETROLmagazín, Petrol.cz – prestižní odborné periodikum pro petrolejářský obor a oborový petrolejářský internetový portál. Zajištění vydavatelské činnosti a provozu webu. Odborná garance redakce, marketingová podpora, akvizice inzerentů a partnerů. PETROLinfo, Petrolnews – distribuce informací, zpracování analýz - odborný oborový informační servis pro veřejná média a odbornou veřejnost.

Oborové veletrhy a konference (od 2001)

  • PETROLexpo – seriál veletrhů a odborných konferencí - Expo čerpací stanice 2001, 2002 a TRUCK 2003, 2004, oborová sekce AUTOTEC PETROL v rámci veletrhu Autotec 2004 - 2010 Odborná koncepce, vedení přípravy a realizace včetně řízení akvizice vystavovatelů a přednášejících.
  • PETROLsummit – tradiční celooborová akce s konferencí, miniexpem a společenským setkáním odborníků, politiků, stítní správy a médií (pravidelně od r. 2007). Odborná koncepční, programová a organizační příprava včetně řízení akvizice odborníků a zajištění přednášejících.

Ostatní projekty s celooborovou působností (od 2007)

  • PETROLawards – prestižní celooborová soutěž o nejvýznamnější počiny v oboru petrochemie a distribuce motorových paliv, osobnost roku a čerpací stanice roku. Odborná garance, programová a organizační příprava, akvizice soutěžících a sestavení hodnotitelské komise.

PARAMO NOVA, a.s. (dceřiná spol. Paramo Pardubice) / ředitel pro rozvoj a provoz (1994-1999)

Síť čerpacích stanic Paramo

  • Marketingový projekt, akvizice pozemků, design-manuál ČS Paramo (jednotný styl ČS a včetně jejich provozních a marketingových standardů), koncepce standardizovaných čerpacích stanic, řízení investiční přípravy a realizace čerpacích stanic, zavedení provozu čerpacích stanic (výběr dodavatelů PH, suchého zboží a služeb), jednotný styl a pravidla provozu prodeje, marketingové systémy. (1994-98)
  • Jednotný centralizovaný informační systém sítě čerpacích stanic a Centralizovaný systém údržby, servisu a kontroly technického stavu ČS (1998)
  • Analýza komunikace mezi ČS, centrálou a servisními firmami, řízení vývoje, zavedení do provozu.
  • Zavedení věrnostního systému (1995-98)
  • Projekt a realizace systému na bázi zákaznických karet, marketingová podpora - emitováno cca 700.000 karet, penetrace - cca 500.000 aktivních zákazníků.

Koncept maloměstských a venkovských čerpacích stanic (1998-99)

  • Koncepční řešení čerpacích stanic maloměstského a venkovského typu, akvizice pozemků, dozor nad projektovou přípravou a investiční výstavbou nových čerpacích stanic (7ČS). Technická přejímka čerpacích stanic od Benzina, S7 a Petra. Projekt remodelingu ČS, příprava realizace rekonstrukcí, implementace ČS do stávající sítě (cca 40 ČS).

KAUČUK KRALUPY / projektový manager odboru investičního rozvoje (1992-1994)

Příprava a realizace sítě firemních čerpacích stanic -

  • Řízení projektu – koncepce sítě ČS, akvizice lokalit, investiční příprava a realizace, příprava provozu čerpacích stanic, rozjetí provozu ČS, příprava marketingové podpory (1991-92).

NAPIŠTE NÁM

Opište prosím následující bezpečnostní kód do pole pod kódem:

Další vzdělávání personálu a manažerů obchodů typu convenience, reg. č. CZ.1.07/3.2.11/03.0071

© 2014 - 2022 CONVENIENCE - Všechna práva vyhrazena.  |  Redakční systém i-servis.cz